Wie installeert mijn wallbox, industrieel stopcontact of smart partner wallbox?

Wie installeert mijn wallbox, industrieel stopcontact of smart partner wallbox?
Wat is het verschil tussen een wallbox of smart partner wallbox?

De BMW Wallbox maakt het mogelijk om snel, veilig en comfortabel thuis op te laden. Via Bluetooth kan de Wallbox met de My BMW App worden verbonden en zo door de gebruiker worden beheerd. Voor veel BMW bestuurders is de BMW Wallbox daardoor de juiste oplossing.

Maar er zijn ook bestuurders die naast deze functies nog andere eisen aan een thuislaadoplossing stellen, zoals bv. toegang op afstand tot hun wallbox of een intelligente regeling van laadbeurten.

Hiervoor biedt BMW Charging u de Smart Partner Wallbox van onze premiumpartner Luminus. Die is via een simkaart of WiFi nog uitgebreider verbonden en kan zo ook met externe systemen communiceren. Zo kan de Smart Partner Wallbox worden geïntegreerd in een bestaand Home Energy Management-systeem (HEMS), zodat bijvoorbeeld ook zelf opgewekte zonne-energie optimaal kan worden benut. Ook digitale diensten, bv. voor de exacte registratie, documentatie en facturatie van laadbeurten, zijn met de Smart Partner Wallbox mogelijk.

 

 

Wie installeert thuis mijn wallbox of een industrieel stopcontact voor de Flexible Fast Charger?

Samen met uw wallbox kunt u heel eenvoudig onze installatieservice boeken. Daardoor is een veilige en vakkundige installatie en instelling van de wallbox gegarandeerd. Trouwens, de service kan ook voor de installatie van een krachtig industrieel stopcontact worden geboekt, als u uw Flexible Fast Charger met de overeenkomstige adapter thuis wilt gebruiken.

 


    Maak vrijblijvend een afspraak met ons B2B sales team

    Top